Servis ve destek hizmetlerimiz
BNV Bilişim Servis destek hizmetlerinde IT süreçlerinin ciddiyet ve önemlilik arz ettiğinin her zaman farkında dır, bu farkındalık müşterileri ile gerek Sözleşmeli gerekse sözleşmesiz tüm müşterilerimize, saha içi veya saha dışı, uzaktan, yerinde, telefon, mail gibi an ve an 7X24 kesintisiz destek sunarak gücüne güç katmakta ve müşteri memnuniyeti sağlamaktadır. müşterilerimizin teknoloji altyapılarının standartlara uygun bir şekilde çalışması ve sistemlerinin bir bütün olarak çalışır durumda olması temel kuralımızdır.
Sözleşmeli destek ve bakım hizmet kapsamı:
7 gün / 24 saat sınırsız bakım ve destek hizmeti
İşinizin gerektirdiği müdahale ve çözüm süresi garantisi
Garanti kapsamında olsun olmasın tüm ürünler için genişletilmiş yerinde destek/bakım hizmeti
Periyodik bakım ile, problemlerin ortaya çıkmadan tespiti, gerekli önlemin alınması ve bu sayede sistem sürekliliğinin sağlanması
Kurulacak raporlama sistemi ile problem detayları, çözüm süreleri ve çözüm açıklamalarının değerlendirilmesi
Deneyimli Teknik Ekip
Yedek Parça Depoları
Marka Bağımsız Servis
Kontrat Bazlı Bakım Hizmetleri
5×8, 6×12, 7×24 Destek Seçenekleri
Periyodik Koruyucu Bakım Hizmetleri
Dış Kaynak Kullanımı Hizmetleri
Garanti Hizmetleri
Çağrı Merkezi Hizmetleri
Eğitim ve Yönetim Hizmetleri
Kurulum, Konfigürasyon ve Entegrasyon Hizmetleri
Altyapı Hizmetleri
Sistem Yönetimi, Depolama, Ağ Yönetim Hizmetleri
Ekipman ve Eleman Kiralama Hizmetleri